Weekend bunicel pentru Steaua

Zic doar “bunicel” pentru că ar fi fost într-adevăr bun dacă o făcea de oaie Astra cu ASA în deplasare. Bine, mari speranţe n-am avut eu legate de meciul de la Tg. Mureş de aseară, plus că l-am văzut numai când băgau reclame pe un alt post, dar ăsta e motivul amânării acestor rânduri pentru azi: am vrut să văd mai întâi ce se petrece şi pe acolo.

La Steaua cu Viitorul m-am uitat nu tocmai atent, printre cântece de petrecere, aflat la un chef de Florii fiind şi sărbătorind, evident, multe Flori aflate pe domeniul cu pricina, dar suficient cât să-mi aduc iar aminte că băieţii lui Reghe puteau şi ar fi trebuit să câştige în asemenea manieră mai toate meciurile disputate în sezonul 2015-2016, sau măcar pe toate cele din playoff.

Duminică seară, deja reveniţi în frumoasa Capitală, m-am băgat cu Blonzimea la un film cu Kevin Costner. Pe postul TV cu poate cele mai multe pauze publicitare difuzat, am profitat şi-am mai aruncat câte o geană pe la Tg. Jiu, să văd dacă Pandurii şi Dinamo reuşesc să se încurce reciproc. Şi fix asta s-a întâmplat, aşa că un loc secund pare asigurat şi pentru Steaua – da, ştiu, noi nu suntem niciodată mulţumiţi cu aşa ceva, dar nici n-avem ce face acum!

După cum probabil aţi observat, m-am cam calmat în privinţa titlului, pe care cred că-l va lua Astra, deşi nu-l merită şi-am să tot repet asta! În primul rând, am îndoieli serioase în privinţa capacităţii steliştilor de a câştiga ambele partide rămase de disputat în această ediţie de campionat. Apoi, sunt convins că dinamoviştii n-au nici cea mai mică intenţie de a-şi apăra şansele corect cu giurgiuvenii, există chiar un precedent recent în acest sens, iar dacă totuşi, prin absurd, o vor face şi vor învinge la Giurgiu, suporterii lor sunt în stare să-i linşeze! Sau măcar să-i alerge de-acolo până prin Floreasca, precum rapidiştii pe favoriţii lor pe calea ferată.

Acestea fiind zise, hai săptămână minunată s-avem toţi!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

