Scrumbiile sar din apă…

Hristos a Înviat!

Am petrecut Paştile călătorind prin jurul Bucureştilor, vizitând şi niscai mănăstiri superbe: Pasărea, Cernica, Snagov, Căldăruşani, chiar în ordinea asta – detaliem, dacă vreţi, pe la comentarii.

Revenit acasă aseară, aflu că Leicester a câştigat matematic titlul şi mă bucur. Ceea ce, desigur, nu s-a întâmplat după meciul Stelei cu Pandurii, cand a luat şi Astra campionatul la noi.

Atunci, duminică seară, după meci, o dau pe caterincă pe Twitter şi mă amuz teribil cu Blonzimea, absolut încântătoare – comentatorul TV zice că trebuie să fie bucurie mare pe malul Dunării, la care ea: da, scrumbiile sar din apă…

Hai săptămână minunată s-avem toţi!

6 Comments

  1. Felicitări !
    Mă bucur că nu eşti singurul din casă cu simţul umorului !
    Aşa, o să treci mai uşor şi peste eşecul Stelei !
    Vai, de bietul Gigi pe care nu-l văd să aibă prin preajmă asemenea apropiaţi…

  2. In conditiile in care consoarta-mi e dinamovista! 😀

  3. Daca vrei sa vezi cum zburda si altceva decat scrumbiile, uita-te la turneul ATP de la Madrid, organizat de Tiriac. Iti recomand copiii de mingi 😀

  4. Man, eu joc tenis doar cu niscai prieteni la varsta asta, nu-s CTP!

  5. Mea culpa, bre! Asa-mi trebuie daca scriu din amintiri. Io stiam ca Tiriac folosea niste fatuce faine pe post de copii de mingi, da’ cica nu mai are voie 😦

  6. Sorana a pierdut cu Cibulkova, dar poate o bate Patricia pe domnul Stosur, zic. 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

