Marele meci cu Congo

Mă rog, RD Congo, să nu existe confuzii.

Da, ştiu, meci amical, pe care nici măcar nu l-am urmărit decât pe net pentru a vedea evoluţia scorului, c-am preferat să văd nişte filme alături de Blonzime, dar asta nu mă-mpiedică să fiu dezamăgit de rezultatul ăsta de egalitate, ca mai toţi românii, presupun.

Acum, eu nu vreau să-i jignesc pe congolezi, dar am, aşa, vaga impresie că francezii sunt un piculete mai buni ca adversarii noştri de miercuri şi sunt şanse măricele ca, în meciul de deschidere de la Euro, gazdele turneului final să ne-asculte cu urechea!

Şi, că tot veni vorba de competiţii europene majore, mâine avem finala Champions League, Real cu Atleti, fix ca acum doi ani, deci se-anunţă o partidă extrem de interesantă.

Hai weekend excelent s-avem toţi, normal!

PS

La mulţi ani, Şerban!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

