La Undécima

Am preluat poza asta de la nişte francezi – care sper să nu se supere pentru asta, merci! 😉 – pentru că, datorită Stelei, suntem şi noi pe-acolo.

ChLpeTari2016

Finala de sâmbătă seară a fost mai palpitantă decât mă aşteptam, lucru datorat atât artiştilor ratangii ai lui Zizou, cât şi proletarilor lui Simeone.

Eu, personal, normal c-am vrut să câştige Real şi m-am bucurat, însă recunosc că mi-a părut un pic rău şi pentru Atleti – cum am ciripit şi pe Twitter imediat după meci, adică după loviturile de departajare: ăia au deja unşpe cupe, ăştia nimic!

În fine, asta-i situaţia: felicitări, Real şi respect, Atletico!

Hai săptămână excelentă s-avem toţi!

6 Comments

  1. Ei, da, se putea? Ai postat-o repede, că scriu aia de Steaua Bucarest… Când toată lumea știe că nu-i echipă mai frumoasă și iubită ca… E drept, ei au pus România pe altă hartă. Vă explică Luis Fernández, dacă nu-i credeți pe MM, Reghe sau Iuliu Mureșan…

  2. Pe harta apare si Charleroi ?😁….Daca inca nu ai motive destule sa pleci din Tara,trebuie neaparat sa vezi un meci la tribuna a doua in Ghencea,cum ar spune un jurnalist…😁….on topic…pacat de suporterii lui Atleti…fara indoiala cei mai fanatici din Spania…

  3. M-aş fi bucurat să câştige Atletico !
    De data asta chiar meritau,,,

  4. @Sam
    Lasa-i, bre, nu-i mai supara si tu! 😀

    @Cristi
    Nu stiu care ar putea fi legatura intre Charleroi si harta aia, dar cred ca jurnalistul de care zici e, foarte probabil, un cretin. 😆

    @Radu
    Da, imi pare rau de Atleti, dar nu, nu meritau sa castige meciul asta! De fapt, ei nu meritau sa treaca nici de Barcelona, nici de Bayern, gandind acum la rece. 😉

  5. “De fapt, ei nu meritau sa treaca nici de Barcelona, nici de Bayern, gandind acum la rece.😉”
    Păi, de ce crezi c-am zis că de data asta meritau ? 😉

  6. LOL! Credeam ca te referi la finala de acum doi ani. Apoi, am cam jubilat cand i-au eliminat pe catalani si bavarezi, insa in meciul asta au avut un bulan fantastic – insusi golul egalizator a venit imediat dupa o faza cu trei ocazii monumentale in interval de cateva secunde la poarta lui Oblak! 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

