Jogos Olímpicos de Verão – Rio 2016

Începe, aşadar, Olimpiada de la Rio de Janeiro!

2016_Summer_Olympics_logo.svg

Da, ştiu, a bătut Steaua pe Sparta Praga şi s-a calificat mai departe în playoff, cu gândul la grupele ChL – vedem chiar azi cu cine dăm piept pentru a ajunge acolo – dar putem discuta liniştiţi şi despre asta la comentarii, nu-s restricţii în sensul ăsta.

La fel, ştiu c-am mai promis niscai poveşti de pe la mare, dar cu alea revin, cel mai probabil, pe luni, încolo, articolaşul de faţă – care poartă numărul 2121, pentru cei interesaţi – urmând a deveni “lipicios” pe toată durata acestor jocuri.

Acum, deci, vă propun să vedem ce se petrece prin Brazilia şi să strigăm cu încredere:

HAI ROMÂNIA!!!

Şi weekend excelent s-avem toţi, desigur!

8 Comments

  1. Inaugurez eu discutiile pe marginea evenimentului, ca vad ca-n uichend nu va prea inghesuiti la d’astea. Ecce link:
    https://eyeondesign.aiga.org/milton-glaser-analyzes-olympic-logo-design-through-the-ages/

  2. Parcă nici Olimpiada nu mai e ce era cândva. Debut destul de dezamăgitor pentru români. Cred că o să mă uit doar la atletism…

    Mă gândesc că s-au scurs 80 de ani de la cea mai ciudată Olimpiadă, cea de la Berlin, când președintele comisiei de organizare era însuși… Adolf Hitler. Atunci, un călăreț român, Henri Rang, a cucerit medalia de argint, care i-a fost înmânată chiar de Hitler, care i-a strâns mâna ofițerului Armatei Române. Gest pe care nu l-a făcut și când Jesse Owens a câștigat trei titluri olimpice. Deh, era negru…

  3. Daca reusim sa facem abstractie de prestatiile dezamagitoare ale romanilor de pana acum, eu as zice chiar ca-i misto Olimpiada asta! Vorba lui Ionut Iamandi, aseara, pe Twitter:

    M-am uitat, de pilda, la meciul de baschet masculin dintre Serbia si Australia si mi-a placut la nebunie, iar Blonzimea, care initial ma batea la cap sa dau pe un film, ceva, nu ma mai lasa sa schimb de la sarituri in apa sincron de pe trambulina de 10m!
    Da, sunt eu si atasat de Rio si tot ce-nseamna Brazilia in general, dar cred ca merita sa-i acorzi si tu o sansa intrecerii. 😉

  4. Un autocar plin cu ziaristi atacat cu focuri de arma…ca in filme…golani care te jefuiesc la drumul mare…chiar nu inteleg cum s a dat ok ul sa se desfasoare in Brazilia aceasta Olimpiada…

  5. E trist s-auzi astfel de vesti, dar acel OK pentru Olimpiada s-a dat intr-o vreme in care am fost si eu acolo si mi-am uitat telefonul si portofelul pe masa la un restaurant si au venit chelnerii pana la hotel sa-mi aduca bunurile, intacte!

  6. romania e penibila. se va intoarce acasa cu decat zero medalii. felicitari! 😀

  7. LOL! Da, multa lume era sceptica inainte de Jocurile astea, bai, dar parca ai nostri intrec masura la cat de praf se prezinta… M-a amuzat zilele trecute un tip care intreba cat era cota la decat zero medialii pentru RO! 😆

  8. Ha, vere, tocmai ce vorbeam despre decat zero medalii si na ca luara superbele fete de la spada fix aurul!
    http://www.tolo.ro/2016/08/12/aur-pentru-echipa-de-spada-acum-aceste-fete-sint-ale-noastre/


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

