Ora de bere, ora de bere, ora de bere – zece fix!

Atunci se termină micul dejun, se deschid barurile din proximitatea hotelului – atât cel cu tuia de care v-am mai povestit, cât şi cel umbros, Lobby pe numele său oficial – şi începe programul de animaţie la piscină. Sau piscine, v-am mai zis că-s mai multe.

O fi sau n-o fi o-ntâmplare, dar eu de fiecare dată când am prins startul acestei animaţii s-a nimerit ca muzica să fie aceeaşi, o melodie vioaie, săltăreaţă, care-mi rămânea în memorie un timp, apoi aveam nevoie de niscai alte elemente pentru a-mi reveni în minte.

Într-una dintre dimineţi am decis la cafea – Blonzimea cafea, că eu cappuccino – şi brânzeturi şi fructe să stăm la piscină în prima parte a zilei, să luăm prânzul la restaurantul clasic şi să mergem abia spre seară la plaja cu nisip, când se mai răcoreşte şi sunt valuri mai mari, chiar dacă depăşim ora patru după-masă.

Stând eu ca şopârla pe un şezlong la soare – chiar am întâlnit într-o zi o şopârlă pe o alee din complex! – şi făcând revista presei online şi-a blogurilor pe care le vizitez mai des, văd cum Toshiro îi cam aduce cu picioarele pe pământ pe dinamovişti, care nu recunoşteau sub nici o formă c-ar fi putut fi blat cu Astra în prima etapă.

Şi-ncep să silabisesc în ritmul piesei cu pricina: UE Di-na-mo, UE Di-na-mo, UE Di-na-mo – tra-la-la! Apoi am observat că merge şi cu fraza folosită pentru a intitula articolaşul de azi şi că parcă se potriveşte chiar mai bine, că doar berea şi marea merg mână-n mână, cum se spune, dar duda cu echipa poliţiei politice tot apucase să stărnească niscai zâmbete prin jur.

De berea propriu-zisă, ce să spun, mie mi se pare mai mult decât ok, deşi destui susţin c-ar fi cam pişwasser: e la dozator – pe el scrie Slavena, pe butoaie am văzut inscripţionat numele Kameniţa – e rece şi slabă. Repet, mie mi se pare că e aşa cum trebuie să fie berea pe litoral, mai ales pe caniculă.

Însă despre vremea comandată parcă şi ea în pachetul all-inclusive, probabil mâine iar şi-acum toate bune tuturor!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

