Nimic despre Las Fierbinţi şi Pleşu

Serios.

Ştiu că ăsta e subiectul momentului, trecând peste ăla cu Badea şi Tolo dar, înjuraţi-mă, eu sunt chitit acum pe fotbal.

Iar la fotbal mă pregătisem să laud Steaua că n-a luat decât o boabă de la City.

Când, ce să vezi?

Astra bagă surpriza cu West Ham fix la Londra!

Na! Cum am spus şi pe Twitter: nu vă suport, şumudicilor, dar felicitări, că le meritaţi din plin!

Acum, asta e, hai noi la munte iar şi weekend excelent s-avem toţi!

2 Comments

  1. Iti cam paru rau ca se califica Astra,nu ?😁

  2. Actually yes – nu c-as fi vreun mare fan West Ham, plus ca de obicei chiar sustin si alte echipe romanesti in cupele europene, nu doar pe Steaua, insa acum ar fi fost cazul sa nu-i mai tina bulanul pe sumudici, mai ales c-au luat titlul cu ajutorul uneia dintre cele mai magaresti vicieri de rezultat! Dar, cum am zis, acum cu WHU au meritat calificarea si felicitarile aferente.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

