Steaua, doar egal cu ieşenii

M-am uitat aseară la meci – noroc că eram într-o dispoziţie bună şi mi-am păstrat calmul, altfel mi-ar fi scăpat niscai înjurături ca răspuns la jocul etalat de ai noştri.

Vorbeam ieri dimineaţă cu prietenul Toshiro şi, văzând că şi el e dezamăgit de cele petrecute pe la echipă, îi spun: păi, na, reuşitele cu Dinamo şi Pandurii au venit în urma unor acţiuni individuale, ba încă ale unor jucători transferaţi recent, iar treaba asta spune destule despre stadiul în care ne aflăm!

Dar, repet, sunt intr-o dispoziţie bună, aşa că nu mă ambalez şi nici n-o mai lungesc azi şi, deşi băgăm iar munte abia de mâine, probabil, decretez de pe-acum: weekend excelent, lună septembrie minunată şi toamnă rodnică s-avem toţi!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

