Echipele noastre, afară din Europa

Ho, nu săriţi – ştiu că Astra merge-n primăvară şi-i felicit pe Şumudică şi-ai lui! Dar eu vorbeam de Steaua şi Austria Viena ca fiind echipele noastre.

Am discutat aseară cu vărul Keitel şi era mai supărat din cauza boacănei austriecilor decât a nereuşitei românilor. Sincer, la fel şi eu: cum am spus şi pe Twitter, mari speranţe nu-mi puneam în vreo calificare miraculoasă a Stelei, însă ce-a “reuşit” echipa noastră vieneză e de poveste! Sau de pork.

Pai cum, bă, să ai un om în plus aproape tot meciul, să conduci cu 2-0 în partidă crucială şi să întoarcă rezultatul Viktoria pe care victoria n-o ajuta cu nimic în ecuaţia calificării?

În fine, renunţăm să ne mai facem nervi de pomană, bem o bere şi schimbăm două vorbe şi despre alegeri.

Îi spun că votez ALDE, iar el votează ANR sau PSD, ţinând cont de criteriile pe care mi le-a enumerat.

Desigur, e deschis la comentarii şi pe tema asta, acum, dacă aveţi chef. 😉

Hai weekend excelent s-avem toţi!

16 Comments

  1. daca pnl nu ar fi fuzionat cu pdl -ul (puteau sa asimileze cel mult cativa oameni si nu din primul esalon), ar fi fost o optiune. asa din pacate, cu ghiuleaua pdlista de picior, nu au cum sa treaca de 25%.totusi, nici cu alde nu pot vota, atata vreme cat este aliat al partidul legatar al pcr, aka psd.
    votez usr mai mult ca reactie la manipularea cu sorositii si vanzatorii de tara.

  2. Eu asociez USSR cu piscotarii gargaragii care papa bani aiurea dar, na, fiecare cu optiunea lui, am tot zis… 😉

  3. bey, io am facut testu’ ala recomandat de Tolontan si mi-a iesit ca tre’ sa votez cu UDMR =))

  4. LOL! Da link cu testul si-aici, bitte! 😉

  5. http://www.openpolitics.ro/testvot/

  6. Foarte tare: tot ALDE mi-a iesit! 😀

  7. USR ul mi a iesit😊

  8. Cum, bre, nu PRU? Ca ala-i cu Rapidul, oficial… 😀

  9. Mandea nu ma voteaza. Prea multe mui din \96 incoace, gura plina, nu mai intra.

    Ok, Alde, oameni fini gen Traiceanu, Barbu, Vosganian, dar si contingentul ala mocirolos de la Voiculescu & prietenii sai.:(

  10. Tot e bine ca nu votezi! Decat sa pui stampila pe copiii de securisti si nomenclaturisti PCR din USSR sau pe ebele, robertele si gorghiile din actualul PNL, mai bine lipsa… 😉

  11. “lupta si da-i, si da-i si lupta” 😀

  12. Si clopoteii… 😆

  13. si mie mi-au iesit maghiarii la testul ala, dar normal ca nu aveam de gand sa votez cu nesimtitii aia! i-auzi brau’, ne invata securistul tökes vasile cand sa punem ziua nationala! bine, eu sunt de parere ca valoarea datei respective e aproape nula, romania primind transilvania 1-2 ani mai tarziu exclusiv fiindca asa au impus puterile invingatoare al caror interes a fost, printre altele, destramarea austro-ungariei, dar aici e vorba de tupeul unora care-ti plang ca sunt persecutati, dar daca ii intrebi concret o dau pe “pai, stai sa vezi …”. mars, ma!

    “ideile” mele la aceste alegeri au fost asa:

    1.) fara mizerii pres in fata ue, sua si nato. eu sunt euro- si nato-critic!
    2.) fara ong-isti ipocriti, hipsteri, sörösisti (prin asta inteleg toate organizatiile cu finantare dubioasa si neclara, tot felul de cacati care pozeaza in baieti buni si corecti).

    din moment ce toti sunt aceiasi sclavi infecti a trebuit sa renunt la primul punct, asa ca m-am reorientat si am ajuns la concluzia ca imi doresc sa nu mai vad coalitii certarete, posibil nenaturale dpdv ideologic (ceea ce ar fi insemnat potential mare de blocaj politic), asa ca mi-am zis sa contribui la succesul absolut al unui partid! asadar, am votat psd! :-))) pentru prima oara in viata, la orice fel de alegeri. traiasca talpa tarii!

    in plus, zanele, corectii si ‘teligentii europei m-au invatat ca in vremurile noastre cel mai important lucru este sa votam social-democratia (sau alti stangisti=dobitoci, buni doar la dat din gura, facut circ, scandal si la tocarea banilor altora) pentru a bloca ascensiunea partidelor de extrema dreapta, asa ca m-am conformat, fiind ingrijorat de nr foarte mare de astfel partide in romania!

  14. LOL! In Romania, extrema dreapta mai degraba nu exista! Ba, mai mult, cum apare careva mai vocal intru nationalism, cum e facut in fel si chip! Deci da, optiunea ta acum e corecta! Eu, ti-am zis, am votat principial – sunt liberal si consider ca adevaratul partid liberal romanesc e cel al lui Tariceanu, deci am pus stampila pe ALDE. Ceea ce nu-nseamna ca imi voi schimba felul de-a fi si nu voi critica noul guvern! Stiu ca suna bosorogeste, dar trebuie s-o spun: pe vremea mea, studentii, tinerii in general, chiar si liceenii nu concepeau sa sustina puterea! Pai eu, de pilda, cand a iesit Constantinescu, dansam pe o taraba de ziare la Universitate intr-o piata plina-ochi, imi sarutam prietena si-n acelasi timp bateam cuba cu oamenii care treceau pe langa noi, in mare majoritate necunoscuti, dar, la scurt timp apoi, injuram noua conducere CDR impreuna cu colegii de facultate pe la festivaluri – cam asta era spiritul! 😉

  15. Nu coteaza daca exista partide de extrema dreapta. Important e sa ne stigmatizam adversarii politici, sa calomniem si sa manipulam lumea impotriva lor. E la moda in toata ue, deci de ce am proceda altfel in romania? :)))

  16. Suparare, mutam discutiile la noul articolas, zic. 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

