Steaua, egal pe ceaţă la Cluj cu CFR

Printre seriale, da, m-am uitat şi la meci. S-a văzut la TV, na, ca prin ceaţă, cum se spune, pentru că fix ceaţă era la Cluj, logic. Dar eram curios să aflu cum arată Steaua dupa pauza de iarnă, aşa c-am făcut un efort.

Filmele de care ziceam sunt comedii, aşa că eram binedispus, deci imposibil de enervat – nici de ratările lui Jakolis, nici de ciudăţeniile arbitrului, nici de cartonaşele încasate prea uşor de marcatorul nostru, Alibec.

Desigur ca-mi doream o victorie, dar mă interesa destul de mult să văd dacă se observă îmbunătăţiri faţă de ce-a fost în toamnă la jocul în sine al echipei. Pare ceva mai solid, ce să zic, băieţii lui Reghe dând senzaţia că, atunci când nu-s în inferioritate numerică, sunt binişor peste CFR, un adversar redutabil, altfel.

Eu v-aştept cu comentarii mai mult prin zona fotbalistică, dacă aveţi chef, însă nu resping nici alte teme de discuţie – părerile mele despre balamuceala din stradă, de pildă, le cam ştiţi: am susţinut din start că cei care-şi fac veacul de vreo două săptămâni prin Piaţa Victoriei şi continuă nebunia şi după abrogarea ordonanţei buclucaşe nu-s decât vuvuzele ale perdanţilor recentelor alegeri, după modelul penibilei soroşimi anti-Trump, nicidecum vajnici luptători anticorupţie, cum cu neruşinare se prezintă în faţa lumii!

Dar noi hai săptămână excelentă s-avem toţi şi Kuie Mlaus!

5 Comments

  1. N-am putut rezista să văd ceţoşenia aia de la Cluj, dar am văzut în reluare câteva faze, Eliminarea lui Alibec mi se pare o eroare impardonabilă !
    P.S
    Uite aici un alt meci, pe viaţă şi pe moarte 😉 :

  2. „Un popor fără cultură este un popor uşor de manipulat”- Immanuel Kant
    Cultura presupune să ştii de unde vii şi încotro te îndrepţi, şi ca individ şi ca naţie, ceea ce în România a devenit imposibil de aflat de vreo 27 de ani, dar mai ales de la intrarea în făcătura UE-istă !
    P.S.
    Doi părinţi care şi-au însoţit odraslele la protestul „spontan”, anunţat pe facebook, mândri tare de progenituri comentau între ei ce mulţumiţi sunt de tinerii aceştia frumoşi şi liberi, cum altfel …
    – Auzi, zice unul, pe al tău l-ai bătut vreodată ?
    – Numai când am fost în legitimă apărare, zice celălalt, mândru şi de el şi de cel care zgâlţâia furios gardul de protecţie din faţa guvernului ! 😉

  3. Mda, nici mie nu mi s-a parut c-ar fi cersit fault neaparat, mai ales ca nu era nici in careu sa vrea penalty, nici nu s-a tavalit, nici nu s-a ridicat sa urle dupa fault – pur si simplu a incercat sa recupereze mingea. Dar, na, asta e acum, s-a intamplat si-asta, au fost multe ratari, se mai putea da un penalty la noi si n-a prea fost ala de la ei aparat de Nita… Oricum, sa-l asteptam pe Varu’ Keitel sa ne explice cum sta treaba in materie de arbitraj, zic. 😉
    Cat despre vrajeala astora, oricat as fi eu de pasnic din fire, pe bune de nu cred c-ar fi meritat batuti crunt inca de cand ne-au adus pe cap guvernul idiocrat Cioros, in secunda doi dupa memorabila faza Guseth la audieri:

  4. Hai să-i trag un panseu tocit de-atâta folosire: ”Fotbalul se joacă pe goluri”, Păi, dacă din 5-6 ocazii clare nu dai niciun gol, cum naiba să câștigi? Pân` acu` mă plângeam că n-ajungem la poartă, că nu șutăm, că nu suntem periculoși în atac. Și uite că au ratat ca la balamuc… Alibec e încă la Astra, el nu pricepe că țigăneala aia cu care mă exasperează de când l-am văzut nu ține la Steaua. Gesturile arțăgoase și înjurăturile nu fac decât să-i enerveze pe coechipieri, pe arbitri, pe spectatori. E păcat, pentru că omu-i periculos rău… Dar unde nu-i cap… vai de picioare. S-au pierdut două puncte extrem de prețioase. Noroc cu Dinamo, care a ajuns un fel de Rapid prin comicăria declarațiilor, a transferurilor-bombă anunțate și fâsâite, ca să mai râdem și noi un pic… Dar să nu fim răi, să-i lăsăm să se pregătească…

  5. Ridem noi, ridem, dar, asa cum Dinamo e ciuca batailor cand vine vorba de Viitorul, tot asa suntem si noi cu ei de cativa ani. 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

