Playoff 2017 – Liga I

Ştim deja echipele calificate: Viitorul, Steaua, CFR Cluj, Craiova, Dinamo şi Astra – configuraţia exactă a clasamentului o aflăm diseară, când giurgiuvenii joacă acasă cu Botoşani.

Până la urmă fu cum a vrut prietenul Toshiro, cu Dinamo în primele şase pentru revanşa stelistă – eu, am mai spus, aş fi preferat Gaz Metan, măcar pentru superba victorie contra dinamoviştilor din meciul direct de la Mediaş.

Asta e situaţia acum, iar de comentat, comentăm, dacă vreţi, la secţiunea ştiută – se-acceptă şi discuţii despre playout, normal.

Ba chiar şi despre Eurovision şi yodele! 😀

Hai săptămână excelentă s-avem toţi!

3 Comments

  1. Să-ţi trăiască Blonzimea !

  2. Multam fain, Radu si toate cele bune catre prezentele feminine din viata ta!
    Canta frumos pustoaica, dar cand am vazut titlul mi-am adus aminte de reclama in care pune un tip lautarii s-o zica pe-aia cu sol. 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

