Cupele europene 7-9 martie 2017

După ce-am cumpărat florile obligatorii pentru sărbătoarea de a doua zi, m-am băgat marţi la meci cu Blonzimea – n-a vrut ea să şi poarte unul din tricourile mele de madrilen realist, dar măcar mi-a acceptat rugămintea de-a-mi purta noroc la vizionare, ba m-a mai şi răsfăţat c-o mâncărică de ciuperci în sos de roşii, cum îmi place mie, italieneşte, cu mămăligă!

Ce fu la Napoli, cred că ştie toată lumea: Real s-a impus categoric, ca o mare echipă ce e. Aveam să aflu apoi că şi Bayern a făcut acelaşi lucru cu Arsenal, fix la Londra. La fel Borussia miercuri, firesc aş zice, cu Benfica.

Dar miercuri, că tot veni vorba, cap de afiş a fost Barcelona cu PSG, caz în care ştiu mulţime de prieteni care-au adormit cu parizienii calificaţi şi s-au trezit cu catalanii-n sferturi, stil Geoană 2009! Bine, în opinia mea, pare cam blătulache, dar aveţi tot dreptul să mă contraziceţi, normal.

Tot normal e şi faptul c-am ţinut aseară cu Anderlecht şi m-am bucurat enorm la golul victoriei belgienilor la Nicosia, unul marcat de Stanciu din pasa lui Chipciu – românii sunt români, oriunde-ar fi!

Bun, cam atât acum, că mai am ceva trebuşoare de vineri – deci weekend minunat s-avem toţi!

2 Comments

  1. @ “românii sunt români, oriunde-ar fi”
    mai ales daca au trecut pe la Steaua 😀 (era cat p-aci sa scriu “prin Ghencea” 😀 )

  2. Romania – Steaua!
    Europa – Steaua!
    Oriunde – Steaua!
    Campionii din Ghencea!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

