Ce golazo a dat Ovidiu Popescu!

Mai încercase o dată, la fel, în prima repriză, dar mingea, uşor deviată, a-ntâlnit bara. Acum dă gol, zice Blonzimea, tot în acelaşi colţ trimite, la vinclu! Şi-aşa a fost:

Şi faza din care a marcat Bizonică a fost frumoasă, cum frumos a fost tot meciul, între două echipe foarte bune – despre CFR Cluj am tot spus că pare solidă, ba vărul Keitel o vedea favorită la titlu acum câteva luni!

La Steaua se vede o schimbare în bine, aşa cum Reghe tot anunţa pentru acest stadiu al campionatului, dar mai sunt nouă meciuri de jucat sezonul ăsta, aşa că ne entuziasmăm mai încolo, când şi dacă va fi cazul.

Aşadar, noi am avut o duminică seară chiar plăcută – clătite iar, victorii Steaua, Real şi PSG, ba şi-o gherlă barceloneză care m-a uns pe suflet!

De fapt, tot acest weekend a fost ok din punctul nostru de vedere – sau, mă rog, al meu: Juventus bate pe Milan, România câştigă la rugby în Belgia, CSM Bucureşti vine şi ea cu victorie din deplasarea de la Esbjerg, Bayern învinge în meciul de-acasă cu Frankfurt, la fel Liverpool cu Burnley…

Bun, cam asta fu prin zona mea de interes, sportiv vorbind, iar dac-am uitat să menţionez vreun eveniment, aia e, îmi amintiţi voi la secţiunea de comentarii, în caz că există chef, desigur. 😉

Hai săptămână minunată s-avem toţi!

2 Comments

  1. A fost Anglia – Scoţia la rugby, un meci de toată frumuseţea !
    Mă bucur pentru Steaua ! Meci f.greu cu o echipă foarte valoroasă, peste Steaua în cea mai mare parte a meciului ! Un egal era mai echitabil, dar de.,. rugile patronului !
    P.S.
    O revelaţie acest Ov.Popescu, dar şi Deac şi nr.8 de la cluijeni .

  2. O, da, uitasem de 6N – Anglia-Scotia 61-21, senzational! 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

