Pe 26 martie, meci cu Danemarca

Încep cu o paranteză: mulţi presupun că au aflat deja de faza cu şeful USR surprins făcând biluţe de muci. Ei bine, mie treaba asta mi-a adus aminte de o secvenţă dintr-un film care mi-a plăcut mult, The Revenge of the Nerds:

Atât voiam sa spun aici, deocamdată, dar vă invit la secţiunea de comentarii să ne dam cu părerea despre subiect, dacă aveţi chef, normal.

Tot acolo ne putem lega şi de mizeriile antiromâneşti emise prin Europa de-un Liiceanu, o Macovei sau un Ciolos.

Bine. ăsta din urmă şi-a luat deja porţia de caterincă bucureşteană binemeritată la marea meserie – cineva spunea că, dacă n-a mers la aeroport cu 41 de la Lujerului şi-apoi cu 783, tot degeaba, altcineva îi recomanda să ia o corvetă, iar eu mă gândesc că n-ar fi exclus ca-n curând să-l vedem făcând Bucureşti-Bruxelles pe bicicletă!

Dar să revenim, totuşi, la ideea din titlu: avem un meci important duminică, zi în care o sărbătorim şi pe maică-mea cum se cuvine, cu tort şi toate cele, deci prin familia noastră, orice s-ar întâmpla la Cluj, va fi bună dispoziţie.

Aşa că, pe langă normalul LA MULŢI ANI!, să strigăm în cor firesc:

HAI ROMÂNIA!

Şi weekend superb s-avem toţi, comme d’habitude!

2 Comments

  1. La multi ani!!! Cu sanatate si numai bucurii mamei tale~berbeaca de-a mea! ☼☼☼

    (¯`v´¯)
    `•.¸.•´

    (●̮̮̃•̃)
    /█\
    .Π.

  2. Danke, danke! 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

