România, meci nul cu Danemarca

Atât se pare că poate Naţionala României la momentul actual şi cred c-ar trebui să ne obişnuim cu asta: ne batem pentru un loc doi în grupa noastră şi basta.

Meciul nu l-am văzut în direct, însă m-am uitat la ceva rezumate din care am dedus că Tricolorii nici măcar n-au jucat cine ştie ce, ba chiar mai normală ar fi fost o înfrângere.

De Daum nu mă iau, ci-i las pe alţii s-o facă – eventual dintre cei degrabă năvalnici când venea vorba de Piţi ori Nea Puiu…

Desigur, ca de obicei, vă aştept la secţiunea de comentarii, mai ales dacă aveţi alte opinii legate de meciul de-aseară de la Cluj.

Acum hai săptămână minunată s-avem toţi!

4 Comments

  1. ne batem, da. ne batem singuri.

  2. LOL! SMS de la un coleg: cica Nationala Romaniei si Daum primesc Premiul Nobel pentru Pace, ca nu mai bat pe nimeni… 😆

  3. am scris si dincolo, dar se pare ca sam e plecat … reiau aici:

    “hai sa comentez nitel meciul mamalicki. o prima repriza intre doua echipe puscarii. „10 milioane” a intrat definitiv in randul cocalarilor cu tatuajul de sub ureche. imediat dupa pauza am luat exemplul unuia care sustine al 7-lea csm, fcm in ultimii 10 ani si am adormit. m-am trezit prin min 83 si am fost martorul marilor ocazii ratate de „daneji”, venite, culmea, nu ca urmare a unei dominari, ci datorita bramburelii colective a mamaligarilor. in final am salvat punctul, asa ca armenia va trebui sa astepte pana in iunie pt a ne depasi :-))))”

  4. LOL! Nu esti sanatos, vere – Krasnaia Armia… :))))))))))))))))))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

