Iepurovizion 2017

A venit Juncker pe la Bucureşti să ne laude că ne-am integrat la marea meserie şi l-a pupat pe Băs pe chelie. Ceea ce mi-a adus aminte de bancul ăla cu proful care pupă şi el pe frunte un elev mai tâmpiţel şi-i zice: du-te la tac’tu şi spune-i că te-am pupat în cur!

Până la urmă, cam asta a făcut şi premierul Europei: având ăia pe la Bruxelles morcovul cu iepuraş cu tot pe tema diverşilor care cochetează cu exit, era cazul să ne pupe şi pe noi în cur niţel. Şi nenea de care vorbim a făcut-o – e drept, în stilul caracteristic acestor indivizi, transmiţându-ne cu aer superior să le urmăm “indicăţiile” preţioase.

Dar să-i lăsăm pe-ăştia şi să discutăm un piculete şi despre concursul muzical la care fac trimitere în titlu. Buey, maifrenzilor, mie piesa românească de la Eurovision mi se pare chiar acceptabilă! E haioasă, antrenantă, veselă… Ştiu că-i controversată şi chiar detestată de mulţi, dar, per total, eu cred că-i mai mişto, de pildă, ca aia cu valizele a celor de la Voltaj.

Am adus vorba de valize? Păi hai câte ceva şi despre fotbalul nostru cotidian: sunt zen, pe bune, indiferent ce s-ar întâmpla. Dac-o fi să se-mpiedice Steaua de Craiolguţa mâine seară, asta e, şi-o merită. Dacă nu, îl voi felicita pe Reghe, indiferent dacă ia campionatul el sau Hagi.

Hai weekend excelent s-avem toţi!

2 Comments

  1. Te-ai liniștit, a câștigat portughezul tău… Eu plec la bulgari după Rusalii și prevăd că, deși mi-a plăcut cel mai mult melodia bulgărească, o să mi se acrească de cât o s-o ascult! Românașii au fost cam ciudați cu yodel-ul lor, dar melodia n-a fost rea. Cred că ar fi luat voturi mai multe de la lumea germanică, dacă veneau înțoliți ca pe-acolo… 🙂

  2. Si Blonzimii i-a placut piesa bulgareasca, dar a votat Croatia. Mie pustanul bulgar, desi ok, nu mi s-a parut impresionant, iar melodia mi se pare mult sub cea portugheza, ba chiar si sub a noastra, ca potential turistic, de pilda – deci tare mi-e ca vei asculta Yodel It! 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

