La mare, la soare – ediţia 2017

Se ştie deja, cred, ca mie-mi place mai mult prin străinătate când vine vorba de litoral, aşa că facem aceeaşi figură: tot all-nclusive plus, tot ieftinache pentru ce ni se oferă şi, sunt convins, iarăşi distracţie maximă.

Pe hotelierii noştri îi evit de ani buni când vine vorba de mers la mare, dar asta nu c-aş fi eu foarte pretenţios, deşi îmi permit, ci pentru că ei oferă servicii mai naşpa la preţ dublu.

Am citit recent, într-un articol recomandat de un prieten, cum un tip, şef de unitate dobrogeană românească, român şi el, face mişto de clienţii lui, majoritatea români, că le dă mâncare “răsfirată” etc.

Iar genul ăsta de indivizi se mai şi miră apoi de exodul turiştilor români pe alte meleaguri în sezonul estival – pai cum să nu se care, bă, prin alte părţi, când la ei acasă sunt luaţi în balon în halul ăsta?

Hai weekend minunat s-avem toţi şi săptămână aşijderea! 😉

4 Comments

  1. Distractie placuta !

  2. Multam fain!

  3. Si io am inceput sa evit litoralul romanesc. O fi si din cauza inaintarii in varsta. Am inceput sa prefer locurile mai linistite. Daca in primavara am fost oripilat de consecintele sistemului all inclusive la un hotel din Albena, acum, in vara, la acelasi hotel, situatia s-a schimbat radical. Diferenta a fost ca in primavara erau 99% romani, acum erau cam 70% nemti si restul romani, bulgari, rusi si polonezi. N-am mai vazut imbulzeala la masa, nici urma de risipa ingrozitoare din primavara. Lume civilizata, liniste. “Aspra de baie” si alte cele au lipsit cu desavarsire. Nu urla absolut nicio boxa pe plaja. Mancarea excelenta. Am mancat in fiecare zi altfel de peste la gratar. Berea si vinul erau la discretie, atat la restaurant cat si la snack barul aflat pe plaja. Erau bulgaresti, da’ nu erau rele. Umbrelele si sezlongurile erau incluse in pret. Apa marii si plaja erau curate. Singurul care m-a enervat era salvamarul. Cand erau valurile un pic mai maricele, cat sa-mi ajunga si mie la gat, hop cu steagu’ rosu. I-am fortat mana o data, da’ m-a fluierat si mi-a facut semn ca-mi taie chitanta 😀 , asa ca nu m-am pus la mintea lui.
    Sfat: daca mergeti la Balcic, Albena, Nicipurile de Aur, Varna, iesiti din tara pe la Negru Voda. De la iesirea de pe autostrada drumul e foarte bun, atat la noi, cat si la ei. Se poate merge pe drumuri judetene in Bulgaria cu 120-130, nu-i nici urma de politie si circulatia foarte redusa. Iar la vama sunt doar cateva masini.

  4. Eu fix la Albena sunt acum, dar te contrazic in privinta romanilor, care par mult mai civilizati decat celelalte natii, nu ca aia ar fi niste bestii, dar romanii sunt chiar ok, iar in hotelul asta sunt majoritari.
    O usoara dezamagire vine din cauza gazdelor, care au dat cateva gherlute, insesizabile de catre novici, dar observate imediat de noi.
    Detaliez eu mai multe din tara, insa da, la capitolul beaucoup de vin si bere suntem pe aceeasi lungime de unda.
    Si, apropo de unde, salvamarii din zona noastra de plaja sunt zen: am inotat pana hat departe, dincolo de geamandura, inspre turci, nu mi-a zis nimeni nimic.
    Cat despre frontiera, e de retinut varianta Negru Voda.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

