Steaua, meci slăbuţ aseară cu oltenii

Am ajuns pe Arenă cu văru’ Keitel, aflat in trecere prin urbe. Ne-am zis noi că fi-va distracţie cu prăzarii, cum le zice el – eu le spun mai altfel, gen Craiolguţa, FC Praz, chestii de-astea ceva mai finuţe, parcă. 😀

Ei bine, ce-a fost de fapt s-a văzut: un egal norocos după un joc ruşinos deşi am dominat copios, oaspeţii având un singur şut pe poarta lui Niţă tot meciul, probabil golul – aşa am înţeles citind niscai statistici.

Mă rog, noi de distrat tot ne-am distrat, relaxaţi fiind după o masă mişto la Casa Bucur, că eu tot aşa-i zic şi după rebranding. Ce-am făcut? Păi am urlat ca apucaţii – la ai noştri! – de yo, cel puţin, am simţit că-s pe cale să răguşesc – m-am amuzat chiar, gandindu-mă că n-am făcut-o-n vacanţă cu BR RC şi se-ntâmplă după câteva zbierete mai energice pe stadion! 😆

Şi, c-adusei vorba de concedii, apar eu zilele astea şi cu impresii de călătorie din proaspăt încheiatul sejur pe litoral, aşa cum am promis într-un răspuns la un comentariu de la articolaşul anterior. 😉

Acum, hai săptămână minunată s-avem toţi!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

