Steaua, victorie normală la Chiajna

Meciul de-aseară m-a prins pe drum, venind de la munte, aşa că n-am văzut decât un rezumat când am ajuns acasă, de unde-am dedus ce-am spus în titlu.

Jocul în sine pare să fi fost destul de slăbuţ – da, ştiu, am jucat cu multe rezerve, dar chiar şi-aşa, când ai pretenţia s-ajungi în grupele Ligii Campionilor, până şi rezervele trebuie să surclaseze formaţii precum Concordia din acest sezon!

Mai aud că unii reclamă fault la portar când a marcat Man. Bre, maifrenzilor, n-aveţi decât să mă contraziceţi, că nu-s arbitru şi mai sunt şi ochelarist – eu zic că Bălgrădean a fost incomodat de propriul coechipier…

În altă ordine de idei, dar nu prea departe de subiect, întrucât băiatul e stelist, ţin să precizez că fiul unor prieteni de familie, Emilian Toma pe numele său, a cucerit medalia de bronz la Olimpiada Internaţională de Lingvistică, organizată la Dublin, ba toţi cei patru elevi care-au reprezentat România au fost medaliaţi – felicitări, aşadar, şi bă, presă centrală, aţi putea lua exemplul colegilor din Prahova!

Şi hai săptămână minunată s-avem toţi!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

