Bucureşti – Albena 2017, acum cu autocarul

Am făcut pentru prima oară figura în cauză şi, sincer vă zic, ne-a plăcut la nebunie! Serios – nu tu volan şi oboseală, stai ca belfăru’ şi admiri peisage, mai bagi un senviş, chestii de-astea. Bine, e mai greu să tot soliciţi opriri neprogramate, dar, în mod normal, nici mare bai nu-i.

Ce vedeţi mai sus e o poză făcută de mine ca s-arăt lumii cum călătorim noi, anume c-un rucsăcel pentru amândoi. E drept, Blonzimea-mi mai ducea cu ea separat şi sacoşa de plajă made by Costică, asta ca nu cumva să se-apuce al dvs. cu stimă să urle după haleală pe drum.

Procedura care-i? Păi ghida noastră – simpatică, blondă şi creaţă, că tot era curios un prieten – s-a întâlnit cu noi toţi în faţa Parlamentului, ne-a îmbarcat şi cam asta fu: direcţia Giurgiu, ajuns la frontieră lejer, trecut iar lejer, popas la un OMV pentru ceva chestiuţe, apoi fuga spre Varna. Apropo, Parlamentul e ăsta, în caz că se-ntreba careva:

La Odessos, c-aşa-i zicea portului pe vremuri, cei care mergeau către Burgas – şi-n staţiunile de la sud – s-au mutat în alt autocar. Noi ne-am continuat drumul spre nord, spre Balcic – aşa-i traseul.

Şi-am trecut, cam fără să vrem, şi prin ceea ce bănuiesc a fi staţiunea Sf. Constantin şi Elena. Dar măcar am ginit acolo un restaurant abandonat şi năpădit de bălării. Desigur, nu m-am putut abţine şi-am băgat urgent o foto:

Până la urmă am reuşit să-i depunem pe cei câţiva inşi cu treburi pe la Nisipuri, printre care şi un cuplu cu care făcuserăm la plecare schimb de locuri involuntar, şi-ajungem, în fine, la destinaţia noastră: Albena.

Aici, plin de haioşenii, doar că le povestesc eu după altă vacanţă, asta de Sf. Maria. Hai weekend excelent şi săptămână minunată s-avem toţi, plus toate cele cuvenite sărbătoriţilor perioadei!

6 Comments

  1. Na, vezi c-ai ajuns la vorba moșului? Autocarul, bre! Și-ai timp de tot și toate… Dar la Tiulenovo n-am ce-i face, tre` să rabd un drum cu mașinuța. Ei, oi supraviețui eu…

    Mda, am tot zis că să văd și cum e la Sv.Konstantin i Elena, că pare mai discret, mai fără îmbulzeală. N-am apucat decât să iau o gustare rapidă în timpul unei opriri. Rămâne pe listă…

    Vacanță, zici? De Sf.Maria? Poate la tine, că n-ai Mării în familie. Fiara rămâne la noi, mâine și poimâine mese cu sărbătoritele, și-ntre timp, să nu-mi ies din mână… nea Aleeecu, nea Aleeeeecu cu Ferdinand al lui, nu se mai termină odiseea asta!

    Na, vorbețti de lup și… Alecu mă sună… E tare!!!

  2. Ei, am si-n familie si printre prieteni, dar nu dau eu bairam in locul lor! 😀
    Iar cu autocarul, da, ne-a placut, insa eu parc-as prefera stilul clasicizat la noi: doua cupluri intr-o masina condusa de cineva care se relaxeaza cand sofeaza.
    La faza cu Tiulenovo te-a intaratat JB, bag sama…

  3. m-ati omorat cu autocarele voastre. ce v-o fi placand sa stati dupa autocar? e mult mai comod si mai flexibil cu masina.

  4. Bre, lupe, la urmatoarea deplasare la mare yo zic sa ne luat voi si pe noi cu machina, sa am si eu cu cine ma certa pe fotbal, ca pe-acolo mai toti romanii sunt stelisti! 😀

  5. Hai ca-mi place cum pui problema. Sunt de acord ca e mai misto sa ai cu cine te contrazice decat sa stai toata ziua botic in botic, ca MM cu Reghe 😀 😀 , cu stelistii tai.

  6. Bre, eu stau “botic in botic” doar cu Blonzimea-mi! Dar da, uneori e mai interesant sa te contrazici pe teme fotbalistice, chiar si in concediu… 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

