Calu’ lu’ Florică

Ne-a vizitat Macronul. Motiv de caterinci. Un amic spunea că-l va însoţi la muzeu Prostul Satului – mi s-a părut genială poanta, mult peste recomandarea mea cu Ana Aslan!

Inspirat de un alt prieten, am remarcat că-n poza de mai jos avem patru personaje de basm: ET, Gerontofilul, Retardatul şi Răvăşitoarea.

Şi-apoi, apropo de opera lui Dimitrie Gusti, mi-am amintit de-o conversaţie auzită “live” într-un sat de munte, între un X şi-o Y, peste gard:

X: Bre, dă şi mata fânul ăla!
Y: Care fân?
X: Pentru cal, am vorbit…
Y: Care cal?
X: Al lui Florică.
Y: Care Florică?
X: Ăla cu calul.
Y: Care cal, mă?
X: Al lui Florică!!!
Y: Aaa, Florică… Şi ce face cu el?
X: Cu calul?
Y: Cu fânul!
X: Îl dă la cal.
Y: De ce?
X: Să mănânce.
Y: Cine, calul?
X: Doar nu Florică…
Y: Care Florică?

Precizez că-n localitatea cu pricina s-a votat masiv Iohannis.

Hai weekend excelent s-avem toţi!

18 Comments

  1. Ce procent din votantii lui Iohannis crezi ca sunt stelisti? 😀

  2. LOL! Ce te preocupa si pe tine… 😆

  3. Ovidiule, tot mai suspini după domnu` Dan? Ah, dacă votau și steliștii cu el, ca tine… Acu` ar fi avut pe tricouri OTV și PP-DD.

  4. LOL iar! Domnu’ Dan… :)))))))))))))

  5. bre, asta cu nen’tu Dan o iau ca pe un afront. iar daca voua va place de el lider maximo de la Saelele, sa va fie de bine. io am parerea mea despre el. mai ales ca acu’ sunt cu el in serie, si aud ca vine cu pretentii. o alta problema pe care o are cel putin Dawson e ca, in opinia lui, daca nu esti cu unii, esti obligatoriu cu ailalti. o opinie total gresita. din ce vad, Dawson e foarte implicat in chestiile astea politice. pe mine ma intereseaza mai putin. da’ am cativa clienti, e drept, care acopera intreg spectru politic. baronu de Saelele e printre ei. un alt “favorit” e Sebi Ghita. “domnu'” Dan e atat de jos, ca nici “client” nu pot sa-l numesc. e un gunoi.
    ma simt dator cu o explicatie pentru Mihai, car vad ca de la o vreme are nevoie de asa ceva. pai matale zisesi acolo ca toti prostii l-au votat pe neamt. intrebarea mea n-avea nevoie de raspuns si nici nu exprima mai stiu io ce preocupari ale mele. ti-am batut un pic obrazu’, intr-un mod care sa te faca sa reactionezi, ca doar nu crezi ca ma interesa cati stelisti l-au votat pe mutu’.

  6. Ovidiule-maifrendule, n-am nevoie, bre, de nicio explicatie suplimentara, pur si simplu eu vorbesc uneori de ceva, iar tu vii cu obsesiile-ti ca raspuns: eu ma iau de niste cacaciosi din social media, tu insisti cu buda portugheza, eu povestesc o faza haioasa cu niste tarani simpatici dar votanti de Hansi, tu bagi soparle cu stelisti votanti de Retardat. Am mai spus-o si-o s-o tot repet: din punctul meu de vedere, aia care l-au votat doar pe Werner in turul 2 si nu si-au pus inca cenusa-n cap, stelisti sau nu, sunt niste fraieri, sa ma exprim elegant. 😆
    Deci nu – in opinia lui Dawson, daca nu esti cu unii, nu, nu esti obligatoriu cu ailalti, ci esti cu ailalti daca demonstrezi ca esti cu ailalti. De pilda, na, tu ai spus ca penibilele miscari de tip hashtag rezist ar fi ok – la alea de la noi ma refer, unde o droaie de mizerii au iesit in strada sa miorlaie dupa guvernarea jegului de Ciolos care-a produs un prejudiciu urias economiei nationale!
    A, c-ai tu o problema cu Dragnea, Ponta, Ghita sau mai stiu eu cine, e treaba ta, normal. Dar nu te mai da lebada-n chiuveta cum ca de-aia te-as baga-n aceeasi oala cu tefelistii, c-o fac in primul rand pentru ca sari de cur in sus ceva de speriat cand fac misto de Firestarter!
    Iar daca tot ai chef de explicatii, explica-ne si noua, celor care nu-ntelegem cheltuielile exorbitatente ale presedintelui nostru, care-i faza cu ele si de ce sunt necesare, bitte!

  7. habar n-am cine-i Firestarter. nici tefelist nu stiam ce e, da’ am dat pe google. recunosc, tanar si frumos sunt 😀 😀 😀 . liber, nu prea 😀 . si habar n-am ce bani cheltuie presedintele. banuiesc ca are un buget aprobat in care trebuie sa se incadreze. ar trebui sa fie public.

  8. Nu te mai preface – Firestarter e poreclit unul in mandatul caruia s-au produs trei incendii groaznice.
    Ai dat cu Google si tot n-ai inteles diferenta: tefelisti sunt aia care-i sustin pe tefelei.
    La cheltuieli, e cam asa: Saelele al tau a futut vreun meleon sa-l bage-n poza Trump, asta din banii propriului partid, Snitelusu’ lu’ Carmen vreo 5 melearde de la stat s-auda prostimea kovesista aiureala cu anticoruptia ploii.

  9. Bre, eu zic să luați legătura cu dom` Dichisitu, poate-și scoate batista din buzunarul de la piept și vă face semn să veniți la emisiunea lui. Că ăsta-i mai tare și decât domnu` Dan…

    Nu știam că marele om politic e un fel de GgB la Saelele, dar asta mă face curios să văd derby-ul televizat între Veolia Ploiești și giganții din Deliorman… Ovidiule, vezi că nu numai echipele de Liga a III-a pot fi urmărite la Tv, ci și cele din Liga a IV-a – Dinamo Badea, Steaua MApN, Rapid Primărie și altele de același calibru. Fii pe fază!

    Lupule, spune-ne și nouă: voi sunteți alchimiști? Cum naiba oți fi transformat petrolul în… apă? Și cum o să se numească galeria? Delfinii? Focile? Carașii? Bibanii?

  10. Sam, ce sa cautam noi la Dichisitu’ – sa se scuze dupa aia pe FB c-a tot incercat sa ridice mingi la fileu unuia dintre noi? Hal de jurnalist…

  11. Tot pe acest subiect, Caţavencii” , comentează în stilul lor, pe prima pagină, recenta vizită cu un savuros schimb de replici între cei doi preşedinţi :
    Macron :
    – Klause, am venit şi cu Brigitte că am auzit că la voi pot s-o scot imediat la pensie şi pe bani mai mulţi !
    Johannis :
    – Emmanuel, te-ai gândit bine, dar îţi zic să nu te superi dacă vei auzi că românii spun că n-ai venit doar pentru asta, ci ca să-mi vinzi şi ceva arme … Nu pune la inimă, că aşa sunt ei, bârfitori. Şi despre mine ziceau la un moment dat că vindeam puşti….
    P.S. ”
    Premierul Mihai Tudose devine din ce în ce mai simpatic şi curajos în lupta cu ceata bancherilor de pretutindeni, ce s-au unit , precum proletarii de odinioară, să doboare Statul Român .
    După ce povesteşte păţania personală, când după vreo doi ani, la un cont în care avea 500 de dolari i-a venit o înştiinţare să mai depună încă 50 de dolari, că ăia 500 se duseseră pe nişte comisioane şi acum era dator el la bancă după ce aceastas îi folosise timp de câţiva ani. Cei încă 50 de dolari erau completarea la cei 500 pentru întreţinerea şi supravegherea bancară a contului !
    Cu o ironie amară , hâtrul premier, care mie îmi aduce din ce în ce mai mult aminte de Adrian Năstase, se lamentează :
    – Terente ( vestitul tâlhar, cu „bogăţia” păstrată în spirt la Antipa 😉 ) era un mic copil pe lângă ăştia ! :mrgreen: Dar ce-au făcut dom’le cu contul meu, până la această fragedă vârstă ?
    L-au alăptat, i-au schimbat scutecele şi mai apoi îi serveau masa şil îl duceau la toaletă la ore fixe ?!
    Sau poate pun câte-o bonă filipineză la fiecare 10 – 15 conturi în valută, că altfel nu se prea explică !
    Ei, dar a ieşit între timp cucul lui Isărescu, nu din pantaloni, ci din obligaţie şi a explicat toată tărăşenia :
    Premierul nu ştie să-şi administreze contul ! Aşa-i dacă ai numai unul şi ăla mic şi pipernicit !
    Nu ca alţii ….. 😉

  12. Bre, m-ati pierdut. Firestarter, Dichisitu’, habar n-am cine sunt personajele. Observ totusi ca mânia proletara e la moda, cel putin pe topicul asta 😀

  13. Radule, chestia cu Tudose si bancile e mai complicata. Ca simplu cetatean, el zice bine ce zice, adica zice cam ce gandeste aproape orice client obisnuit al bancilor: te fac astia la buzunare mai ceva ca sutii de pe RATB! Ca premier, insa, nu stiu cat e de kosher sa dea asemenea declaratii… 😉

    Oricum, de citit si-asta:
    https://psnews.ro/rusanu-demonteaza-isteria-legata-de-tudose-si-banci-romania-vitregita-in-europa-exclusiv-186761/

  14. Hai, bre, Lupe, nici Dichisitu’ nu-ti suna cunoscut??? Nu stiu daca l-o fi poreclit chiar el asa, dar sigur colegu-ti de galerie Patraru ii spune astfel lui Rares Bogdan de cate ori are ocazia! 😀

  15. Aha! Pe Patraru nu-l mai urmaresc de cand presteaza pe la ore inaccesibile pentru mine. Cu destula vreme inainte de a se lansa pe posturi nationale cu “Starea Natiei”, Patraru a avut cativa ani o emisiune similara pe un post local din Ploiesti, impreuna cu Bogdan Stoica (https://www.bogdanstoica.ro). Emisiunea era lunga (2-3 ore) si la ore accesibile. L-am apreciat de atunci. Era mult mai natural in exprimare. De cand a aparut pe posturi nationale, parca are un bat infipt in fund 😀 . Are insa un maaaare defect: este produsul lui Sebi Ghita, care i-a finantat toate proiectele. Din cauza asta n-o sa vezi niciodata un material despre Ghita in emisiunile lu’ Patraru. Dar are si o maaare 😀 calitate. Este un petrolist adevarat, chiar cu accente de ultras cand era mai tanar.

  16. Bre, la faza cu Sebi si Dragos nu ma bag ca nu stiu detalii, ii las pe ei insisi sa te contrazica, daca are vreunul chef. 😉
    Bogdan Stoica stiu cine e, i-am redistribuit si eu destule articole – imi place ca deseori e chiar mai colorat in exprimare decat mine! 😆
    Revenind la Patraru – a fost de senzatie cand l-a luat la perpulis pe Prelipceanu, ba le-a mai dat si cu flit ulterior securicilor de la Digi! 😀

  17. Aoleu, să nu-l știi pe Dichisitu`… Eu îi ziceam Sclifositu`, dar mi-a plăcut asta cu Dichi, cred că la Dawson am auzit-o, pe Pătraru nu-l frecventez. E vorba de Rareș Bogdan, bre! 🙂

  18. Maitre Sam, revine pe TVR acus, poti sa-l frecventezi. 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

