Tam na RAI şi-n Pădurea Verde

Revin azi cu niscai impresii din vacanţa petrecută acum vreo lună pe litoralul bulgăresc, pentru că există ceva noutăţi faţă de anul trecut şi mă gândeam că s-o găsi careva interesat de părerile unor veterani, deja, în materie de Albena şi .Com – ăsta-i un aspect destul de important şi explic şi de ce.

Noi, aflaţi a mai multa oară în staţiune şi hotel – ba acum chiar în aceeaşi cameră ca prima dată când am mers acolo! -, putem fi uşor critici comparând câte ceva pe ici, pe colo, dar pentru cei aflaţi la cea dintâi aventură albenească e, vorba consoartei, de vis, de basm: de pildă, chiar dacă nouă ni s-a părut oferta culinară mai puţin variată ca-n 2016, alţii obişnuiţi cu demipensiune la Eforie Nord, să zicem, ar fi mai mult decât încântaţi aici.

Serios, inconvenientele sunt infime, în rest, dacă ăla de mai sus poate fi numit aşa. Credeam, par egzamplu, că vom face spume că s-a schimbat restaurantul de pe plajă. Aiurea! În afară de faptul că distanţa parcursă pentru o bere la botul calului, lângă şezlong, e mai mare un pic decât cea faţă de RAI, noul local de pe ţărm aferent hotelului nostru e chiar mai mişto în opinia noastră…

…iar poza de mai sus sper să vă convingă, o poză făcută într-o zi ploioasă care-a venit cum nu se poate mai bine după prăjeala din ajun. Da, da – am avut inspiraţia de-a merge să prânzim atunci la Pădurea Verde, evitând ca meseriaşii aglomeraţia din complex! 😀

Poate unii s-ar fi enervat şi din cauza confuziei care se crease în legătură cu noua parcelă de plajă anunţată la recepţie ca fiindu-ne rezervată: cică cea din faţă de la Boriana. Nu şi noi, care doar ne-am amuzat, după cum urmează.

Ne dădeam deja cu creme de protecţie solară când apare un nene care ne explică pe bulgăreşte că “nu aici, acolo” – asta însemnând fix în zona arhicunoscută din faţă de la RAI. Şi-apropo de cârciuma asta atât de familiară nouă, acelaşi nene ne-a spus o expresie care-avea să înlocuiască pe toată durata sejurului fireasca merg la budă: tam na RAI.

Şi ne-am mai distrat cu o chestiune: Blonzimea-mi zice la un moment dat că ne-am putea întreba gazdele dacă n-au nevoie de noi ca translatori şi ghizi, deoarece-am tot ajutat familii de români să se descurce prin hăţişurile provocate de schimbările hotelierilor, ba unor bucovineni simpatici nevorbitori de engleză cred că le-am salvat efectiv concediul, că stătuseră după o cameră vreo două ore!

Altfel, ca de obicei: camerele foarte curate, mâncarea excelentă şi băutură la discreţie – i-am învăţat pe toţi barmanii ce-i aia şpriţ de vară şi cum să pronunţe corect asta în româneşte, dar vă povestesc tărăşenia în textul următor.

Hai săptămână minunată s-avem toţi!

8 Comments

  1. FIULE, DĂ-MI NIȘTE BANI DIN PENSIA TA, ȚI-I ÎNAPOIEZ CÂND IES LA PENSIE!

    Tatăl are 62 de ani, e inginer și așteaptă anul 2020 să se pensioneze.
    Fiul are 42 de ani, e polițist și a ieșit la pensie de curând.
    Tatăl va avea 42 de ani de muncă și o pensie de 1.200 de lei.
    Fiul s-a oprit la 20 ani de muncă și are o pensie de 8.500 de lei
    Tatăl a muncit de 2,1 ori mai mult.
    Fiul va avea o pensie de 7 ori mai mare.
    Deocamdată, tatăl merge la uzină. Când ajunge acasă, istovit, îl întâmpină fiul, odihnit: „Ce să-ți fac, bătrâne, dacă ți-a plăcut munca?”
    P.S.
    Ghici de ce ?!

  2. Maitre, nu prea se potriveste subiectul cu ce-am postat eu, dar fie, raspund: ma-ndoiesc sincer ca un inginer cu vechime de 42 de ani iese la pensie cu doar 1200 de lei. 😉

  3. Q.E..D !!!

  4. Q.E.D. ce? 😀

  5. Mihai, scoate beleaua aia cu Live Traffic Feed, ca numai prostii arata 😀

  6. Stiu, e de mult timp bulita duda respectiva, dar n-am mai intervenit pe widgets ca mi-e lene – azi am incercat sa vad ce-i cu Screen, dar nu-i dau de cap nici acolo. Cand oi avea chef, m-oi ocupa si de “jmekeriile” in cauza. Dar, de curiozitate, tie iti arata altceva decat San Francisco?

  7. Nu. Numai San Francisco vad si io.

  8. Mda… Era haioasa chestiuta cat a functionat ca lumea. Sa vad daca reusesc sa gasesc ceva asemanator, desi, chiar si-asa, mie nu mi se pare ingrozitor de deranjanta. 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

