Victorie importantă la Lucerna

Am aflat abia recent că prietenii noştri sibieni cu magazinul de brânză şi slană sunt, de fapt, covăsneni. Aşa că i-am rebotezat sibieni-covăsneni.

Ei, de la sibienii ăştia covăsneni a luat Blonzimea niscai produse tradiţionale şi-am înlocuit minipizzele – tocmai ce-am refăcut stocul azi, staţi calmi! 😀 – c-un soi de Meniu Hagi mai diversificat: caşcaval simplu gras, caşcaval afumat uşor deshidratat, brânză de capră, caş dulce proaspăt, roşii, măsline, ardei şi-un colţ de pită ardelenească din aia adevărată, consistentă.

Şi-ncepe meciul. Meci de care Keitel uitase. Vere, zice, am uitat cu desăvârşire că jucăm azi în Europa League, iar acum sunt în drum spre o conferinţă, deci ţine-mă şi pe mine la curent cu ce-i pe-acolo prin SMS, bitte!

Deci da, ţinând cont de faptul că Ilie Dobre a zis fără urmă de patimă în glas ceva de-un gol, presupun c-au marcat ăia. Pff, ce petarde avem în lot dacă ne conduce o echipă ca Lugano, aflată pe ultimul loc în Elveţia!

Mă rog, merg la TV şi văd că Steaua nu joacă tocmai rău. Ba, în repriza secundă, suntem călare pe ei de la-nceput. Iar asta se vede şi pe tabelă destul de rapid: două goluri de senzaţie Budescu şi Junior Morais, cu Man of the Match decisiv în ambele faze, iar lucrurile reintră-n normal.

Vorbesc şi cu unul dintre prietenii dinamovişti care veniseră cu vestitul deja pronostic 3-1 duminică. La fel a zis şi-acum, doar că pentru FCSB, cum s-a exprimat el. Şi insistă: bre, dacă dădea ăla penalty la henţul ăluia, îmi ieşea de data asta la marea meserie: scor deschis de elveţieni, 1-1 la pauză şi bateţi voi cu 3-1.

Aşa-i. Să-ţi dea Dumnezeu sănătate maximă şi distracţie faină prin Maramureş, frăţel! Că eu consider această victorie chiar importantă pentru noi – ne-a ajutat să ne instalăm confortabil pe primul loc din grupă, acolo unde ne stă nouă bine.

Hai weekend minunat s-avem toţi!

3 Comments

  1. Mi-a plăcut asta cu 3-1. Știi că-s prăpăstios și nu prea le nimeresc la rezultate. De-aia nici nu joc la pariuri. Numai că joi seară mă sună, ai ghicit, soacră-mea, să mă-ntrebe când și unde-i meciul. Obișnuită cu 21.45, deh… Abia începuse repriza a doua și era 1-0 pentru luganezi. Aoleu, mi se vaită.
    Îi zic: pun pariu că batem cu 3-1!
    Ha-ha, mereu zici ceva și iese altfel.
    Ba, uite că o să joc la pariuri!
    S-o văd și p-asta!
    Bine că n-am jucat… da` mai bine c-am bătut, chiar și cu 2-1.

  2. Na, c-am uitat să te felicit pentru meniu. Cam așa halesc și eu – brânzeturi cât cuprinde, mai ales cașcaval afumat. Da-mi mai scapă și niscai slană, tot afumată. Ba chiar și tradiționalul produs românesc – beicăn…

  3. Danke, danke! Io-s mare branzoman, am tot zis-o. Daca pana si pizza mea preferata e cea numita Quattro Formaggi… 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

