Victorie la Braşov şi cu Şepşi Oeşca

Serios, aşa am înţeles de la comentatori că se pronunţă: Şepşi Oeşca. Iar dacă jurnaliştii au decretat astfel, mă conformez. Vorba crainicului din Giuleşti – Burke se scrie, Burche de citeşte.

Normal, în zi de meci, sună Keitel: vere, eu aş lua un X. Sau, fie, un 2 chinuit… Haidi bre, zic, ăia-s praf. Chiar mai praf ca Dinamo! Le dăm lejer vreo trei sau patru. Bă, să-ţi fie gura aurită, Doamne-ajută!

Desigur. ştim acum ce-a fost: Sepsi-Steaua 0-4. Scurt şi cuprinzător. Şi-l sun şi eu pe el. Meserie, am avut dreptate? Am. 😀

Deci hai săptămână minunată s-avem toţi!

8 Comments

  1. 3 puncte e 3 puncte 🙂 trist e ca pana la penalti de abia am intrat in careul unei divizionare b …

  2. Să tot fii stelist !
    Felicitări !

  3. @Mugur
    Vere, las’ ca-i bine 4-0, zic. 😉

    @Radu
    Danke Schanke, vorba ceea! 😉

    @Amandoi
    V-au aparut ceva mai tarziu comentariile c-am adormit eu ca porcu’ pe la vreo 9 seara ieri… 😉

  4. Nu-i bai ! P.S. Observi, că nu te-ntreb de ce ?! 😉

  5. Tu n-oi intreba, dar eu raspund: am halit rata pe varza! :)))

  6. LOL! E chiar tare! Rid in nestire! 😆

  7. Criminala scrisoarea oltenilor….de fapt,fotbalul nostru este de un comic total…Steaua se numeste acum FC FCSB…adica Fotbal Club Fotbal Club ?!?!?! Steaua Bucuresti,la Rapid e o necunoscuta totala,dpdv al palmaresului,culorilor si marcii,la olteni la fel,la Dinamo,la fel…e de plans,nu de ras !urmăream înainte toate meciurile etapei,acum totul e de un plictis general ! Un weekend plăcut,domnu’ Mihai !


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

