România, victorie cu Kazahstan

Mircea Cărtărescu iar a fost sărit de ăia cu Nobelu’ pentru Literatură, premiat fiind anul ăsta Kazuo Ishiguro, dar măcar Naţionala de fotbal a câştigat meciul de la Ploieşti, noul selecţioner Cosmin Contra debutând astfel cu dreptul. Dreptul lui Budescu. Ba şi-al lui Keşeru, care-i stângaci de felul său.

Eram convins că sar şi eu peste partida de-aseară, nu m-aşteptam să hashtag rezist până către miezul nopţii la un joc fără miză cu nişte oaspeţi kazahi prea puţin spectaculoşi.

Noroc cu Blonzimea, care m-a ţinut pe lângă ea s-o asist la prepararea unor chiftele din dovlecei şi alte câteva legume. Au ieşit aşa, ca o artă, un soi de veggie burgers. Cu mult muştar, merg până şi la unul ca mine – deşi nu-s eu mare carnivor, nici după ierburi nu mă dau în vânt.

Victorie, aşadar, a Tricolorilor, una reconfortantă, chiar dacă adversarul de ieri fu mai degrabă slăbuţ. În Danemarca am eu vaga impresie că fi-va ceva mai greuceanu, dar om vedea noi ce şi cum duminică.

Hai weekend excelent s-avem toţi!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

