România, egal mişto în Danemarca

De ce mişto? Păi că i-am încurcat şi noi un piculete, aşa cum au făcut-o ei mai grav în toamna lui 2003, când cu Urs Meier.

A, c-ar trebui să ne cam doară la bască de multişor de duda-n cauză, corect. Însă nici nu pot uita cât de tare m-am enervat atunci!

Bine, cu timpul mi-a mai trecut supărarea, aşa c-aseară la meci am fost cât se poate de zen: am pus-o de-o plăcintă cu prune, ba am copt şi-o pizza cu brânzeturi şi ceapă, American style, iar Blonzimea-mi avusese deja ideea genială de-a pregăti nişte coq au vin ca la mama acasă.

Adică, ce să mai – festin pe cinste pe la noi duminică, deci săptămână superbă s-avem toţi! Şi, desigur:

HAI ROMÂNIA!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

