Un interviu cu Mircea Lucescu, marca Emi Roşu

Bre, maifrenzilor, ştiţi că nu-s vreun mare fan Luce, sau cel puţin nu chiar aşa când vine vorba de brânza de Ibăneşti – asta e prin Mureş, în caz c-avea careva întrebări.

Dar nici nu pot să nu spun de bine despre ce-a făcut Emanuel Roşu, un jurnalist pe care-l apreciez enorm:

Vine şi-un link spre articol cât e posibil de curând.

Până atunci, hai weekend excelent s-avem toţi, ca eu iar vreau să-l încep mai devreme!

LE:

A venit acel link promis. 🙂

6 Comments

  1. l-a intrebat de cand i se spune “tiganul de la trei coceni”?

  2. LOL! Eu l-am rugat pe Emi sa-l intrebe cum e cu stelismul din copilarie, vedem cand am linkul de care vorbeam. Da’ sa stii ca-mi placea mai mult ID-ul cu Mugur Ciuvica… 😉

  3. cine este mugur ciuvica?

  4. Fekete Istvan. 😀

  5. De-asta nu pot eu să-nvăț ungurește, e prea greu!
    Păi, spuneți și voi, cine ar fi crezut că, în ungurește, mugurelui i se zice István, iar ciuvicii (ciuvica e un fel de bufniță miiiiiică de tot) i se zice Fekete… Eu țineam minte de la Márgit că István e Ștefan, iar fekete e negru. Deh, dacă eu eram cu gândul la altele… Joj, istenem!

  6. in curand facem limba oficiala la nivel UE doar maghiara. invatam noi la voi toate cele :-)))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

