Fotbal şi murături

Cu asta m-am ocupat în weekend. În sensul că eu m-am uitat la fotbal şi Blonzimea a muncit la murături.

Bine, am asistat-o şi eu întrucâtva: ca un artist ce sunt, am sculptat pisici în ţelină. Ba am făcut şi-o steluţă şi-acum sper să n-apară tălpanii să-mi spună ca n-aveam dreptul ăsta.

Că tot am discutat cu un prieten despre mărci, tot încercând să-i explic ce-i aia un rebranding, adică ce s-a petrecut la Steaua lui Gigi…

În fine, ideea de bază rămâne că n-am reuşit să câştigăm la Pandele, dar măcar avem şi-acasă murături, nu doar în echipă.

Deci hai săptămână superbă s-avem toţi!

5 Comments

  1. am fost ocupat zilele astea. la fel cum voi, romanii, ati ocupat ardealul la trianon. cred ca vom depune plangere sa vedem daca nu a fost vorba de un caz de coruptie. doamna statul de drept kövesi este de-ale noastre, deci va pedepsi pe romanii hoti si pe francezii care au comis abuz in serviciu!!!

    ps: cea mai proasta muratura e divizia d 🙂

  2. “am fost ocupat zilele astea si de aceea nu am vb la tel” trebuia sa apara. o fi furat liviu dragnea niscai cuvinte …

  3. Vere, te ruog yo – se zice PENALUL Dragnea, c-asa dixit Cel Bun, Cel Drept, Cel Harnic, Cel Viteaz, cel numit acum Werner. 😆

    Cat despre telefoane, cam asta voiam sa comentam: marele derby din liga a patra dintre Academia Rapid si FC Talpan. 😀

    A, si despre alegerile din Austria… Ai votat? 😉

  4. boss, cum sa votez? eu sunt doar cetatean szekelyföld. nu votez la austriecii care a impuscat la noi la siculeni si arad :-))))))))))))))))

  5. LOL! Yo ma gandeam ca esti si cetatean haustriac. My bad… 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

