Distracţie la Tg. Jiu

De ce? Păi aici mă aflu de câteva zile cu niscai treburi pe bază de film.

Şi-n urbea lui Brâncuşi fiind – şi prinzând ieri o zi frumoasă – am băgat şi-o plimbărică prin parc. Unde nu m-am putut abţine:

Am făcut eu mai multe poze, dar pe-asta am postat-o şi pe Twitter, c-un comentariu gen: clar acum, Klaus? 😀

Mă rog, distracţia cea mare veni abia spre seară, când, printre altele, m-am uitat şi la meciul nostru cu Timişoara. Sau Recaş, cum le tot zice amicul Toshiro. 😉

Bănuiam că vom câştiga la scor, dar pe bune dacă m-aşteptam să le dăm chiar atâtea! Plus că băieţii lui Popa mi s-au părut cel puţin serioşi, ei încercând să joace fotbal, atât cât puteau ei, nu cu mizerii de tip autobază şi cotonogeală…

Dar de distrat, tot m-am distrat, mai ales că mi-am amintit de-o altă ispravă celebră cu bănăţeni şi stelişti! 😀

Acum hai săptămână superbă s-avem toţi, că noi ne-am hotărît să cinăm cu ceva muşchi afumat fript, pus alături de salată de varză şi cartofi natur!

4 Comments

  1. Hai că asta cu interzicerea contactului fizic cu operele e de comă… 🙂

  2. In mod normal era de la sine inteles, dar daca se-asaza la Masa Tacerii tot turistu’ sa-si faca poze… 😀

  3. haha. vere, vorba ta, scriseram aproape la fel 🙂

    uite, tot arzand-o pe bloguri, gresii la o faza. completai intr-un formular despre bunica si refugiul ei la bascov, jud. pitesti. hahaha. imi aduce aminte de o alta scena hazlie. eram intre valea lui mihai si carei si-l intrebai pe un cetatean daca inca ma aflu in jud. oradea. hihihihihi! voi continua cu judetele deva si focsani …

  4. LOL! Nu sunt convins, dar am impresia c-am auzit si eu la radio o stire despre un eveniment petrecut in jud. Focsani. :)))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

