Hai că băturăm şi la Drobeta!

Am citit într-o carte scrisă de Mihai Sin o fază haioasă cu olteanul când a văzut girafa: aşa ceva nu există!

Mi-am amintit de-un banc spus cândva de taică-meu, tot cu olteni. Ajunge Sucă de la Craiova la Dunăre: uliu, muică, ce dă Jii!

Am vorbit şi cu o grămadă de prieteni antistelişti. Toţi, dar absolut toţi, mi-au zis că vor susţine Craiolguţa. Bine, pe unul dintre ei îl înţeleg – e dinamovist şi pesedist convins.

Blonzimea găti o groază de prăjituri cu dovleac şi alte alea pentru Halloween, aşa că se culcă devreme, puţin înainte să-nceapă meciul.

Deci eu mă băgai să-l ascult la radio, să nu deranjez.

Aiurea!

Dădu Bizonică o boabă în primul minut şi eu urlam deja de se-auzea în tot cartierul! Ca şi la celelalte…

Şi se trezi consoarta-mi: cât fu mă, 5-2? Ahahahahahahaha!

Aşadar şi prin urmare, hai săptămână superbă s-avem toţi!

2 Comments

  1. ne distraram cu oltenia minima :-)))))

  2. LOL! Oltenia Minima… :)))))))))))))))))))))))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

