Oaia lui Daea şi tefeliştii

Băi, maifrenzilor care mai daţi pe-aici, voi ştiţi că nu-s vreun mare carnivor. Şi mai ştiţi şi c-am tot făcut caterincă de ministru şi de faza cu oile, la fel cum am făcut şi de cel vechi cu vinurile.

Dar duda ăstuia chiar e mişto, până la urmă: s-au dus oamenii să-şi ia ceva pastramă, că-i de sezon.

Ăilalţi, tefeliştii, constituie o problemă, c-au ieşit pe străzi pentru a cerşi nu mai ştiu ce de la Moş Soroş.

Noroc cu Steaua c-a bătut…

Hai săptămână magică s-avem toţi!

4 Comments

  1. Bre, de domnu` Daea să nu te iei! De ce? D`aea!!! Am revăzut și eu perlele de după declanșarea campaniei ”Alege Oaia”.

    Așadar, uite o selecție de ziceri dăiste.

    – ”Am mâncat pastramă de oaie de ziua mea, evident. Și tort am avut, sigur, nu era din carne de oaie.”

    – (avansând ideea schimbării brandului de ţară, frunza, cu… oaia):”Oaia este o statuie vie… Lângă oaie găseşti o frunză, lângă frunză nu poţi să găseşti o oaie.”

    – ”Oaia a unit generaţii, oaia a descoperit muntele şi a populat muntele. Oaia a dat mâncare şi ne-a îmbrăcat, oaia a dezvoltat industria lânii, oaia a creat localităţi, a generat comune …oaia a sudat generaţiile… Astăzi, sigur că oaia are doar dorinţa de a fi înţeleasă de toţi.”

    Și cea mai tare:
    ”Ştiţi de ce merge oaia cu capul în jos? Îi este ruşine de televiziuni, de ce vorbesc despre ea. Se jenează.”

    Stai așa, acu-mi pică fisa: ăsta-i omu` lu` GgB, precis… 😉

  2. Și, fiindcă ai ce ai cu tefeliștii, ia uite-acilea ce scrie o mândrețe de ”rezistentă”:

    PASSENGER DRAGNEA. Suntem în aeroportul din Viena, colegi de avion cu Dragnea însuși. Am crezut că e coincidență de nume când l-au strigat la poartă. E mai gras decât mi-l aminteam. M-am dus la el și, de la o distanță respectuoasă, i-am zis: „De aici, noi mergem direct în piața Victoriei. Să știți că n-o să câștigați. O să vă mănânce pușcăria.” M-a întrebat „ce să câștig?” Un acces de patetism m-a împins să zic „războiul împotriva poporului român”. S-a crucit. I-am zis că va avea nevoie de mult mai multe cruci.

  3. Bre, eu de Daea nu ma mai iau, cel putin deocamdata, c-am inteles de la gramezi de oameni ca actiunea lui cu oile e de apreciat.

    Insa tampitica vieneza de care zici e de scuipat in gura! E, probabil, una dintre javrele de care-mi tot povesteste Keitel.

    Nu stiu daca Dragnea sau madam Firea, dar sper sa existe cineva care sa-l lase pe Hansi fara un al doilea mandat! 😀

  4. mama, e plin de oligofreni din astia pe aici. orice tentativa de discutie se taie cand incepe flasneta cu dna, kövesi, hansi si statul de drept. ei mai baga o lozinca, eu carne-n frigider.

    bine, eu l-as fi injurat pe dragnea urat de tot, dar din alte motive. este inadmisibil sa iti bati – din nou! – joc de votul cetatenilor si sa te guduri pe langa sistemul ticalos condus de oameni pusi/sustinuti de ambasada scursurilor de peste ocean. partidul tau a fost votat si de altcineva in afara de atarnatori, morti, idioti dusi la moaste si fomisti dupa un litru de ulei TOCMAI fiindca PAREATI singurii dispusi sa-i stavileasca nitel pe nenorociti, mai ales dupa ce ati scapat de cel care isi dadea intalniri printre struguri. de aceea sper din tot sufletul sa-l vad pe dragnea la puscarie.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

