Experimentele lui Contra

I-am zis eu lui Toshiro că sunt zen la meciul ăsta, dar tot m-am enervat până la urmă. A spus el că echipa de start a selecţionerului e cel puţin ciudată, dar mă gândesc: hai că-s doar experimente.

Şi mă exaspereeeează apoi ambii fundaşi laterali, Hanca şi Ganea. Deci băi, maifrenzilor, nu ştiam dacă se cuvine să rîd cu atâta pohtă la gafele ălora! Vorba lui Pătraru – ăştia de joacă acum în Naţională n-aveau loc acum vreo treij’ de ani nici în echipa din spatele blocului!

Mi-a povestit acum câteva zile şi Keitel: vere, am arbitrat pe-aici un meci de tineret-speranţe. Băi, să vezi ce pase în diagonală de patruj’ de metri, ce preluări pe piept din alergare, ce driblinguri meseriaşe… Păi puştanii ăştia ar fi vedete la noi!

Dar să revenim la maestrul Contra. Când văd că-l schimbă la pauză pe Budescu, înnebunesc: aoleu!

Păi mă, Cosmine, ăla fu singurul fotbalist român care… Pardon! Ăla e singurul FOTBALIST român!

Dar na, asta e, iar eu zic ce zic mereu:

HAI ROMÂNIA!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

