Good Bye, Lenin!

Un alt film excelent de care mi-am amintit în timpul discuţiilor pe care le-am purtat cu nişte amici, discuţii privind o posibilă debarcare a lui Traian Băsescu, mai ales după abjectele atacuri prezidenţiale la adresa domnului Raed Arafat.

Dacă aş face vreodată un film despre Lenin, l-aş distribui în rolul său, fără ezitare, pe Traian Băsescu. Ar fi de-ajuns să-l pun să se joace pe sine, întrucât simte, gândeşte şi acţionează întocmai – ba mai promovează şi susţine toate nulităţile tupeiste, toţi incompetenţii care fac parte din şleahta-i mizerabilă, ticsită de hoţomani, lingăi şi lătrăi imbecili, nenorocind un popor întreg, propriul său popor!, pretinzând, ca un nemernic ce e, că face tot ce face spre binele cetăţenilor oneşti. Fi-mi-ar scârbă!

Dar să lăsăm astea deocamdată, eventual pentru secţiunea de comentarii. Acum, hai la film!

Enjoy!

Thanks alchemistkx for uploading it!

4 Comments

  1. Deci nu pot sa cred ca am stat 2 ore pe siteul tau sa ma uit pe youtube la film… dar BESTIAL filmul! mersi mult de linkuri ! 🙂

  2. Sa-nteleg c-ai folosit clipurile incorporate drept linkuri? 😀
    Ma bucur ca ti-a placut filmul.
    Te mai astept pe-aici, am destule recomandari de facut in domeniu. 😉

  3. Bre, să-l pui pe Băse să-l joace pe Lenin e de vis urât!
    Mai degrabă îl văd în rolul lui Beria…

  4. Eu sunt convins ca l-ar putea juca. 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.